Kristin Sætevik, Organisasjons- Og Kommunikasjonsdirektør I FINN På Omdømmedagen 2015

– Alt handler om kundeopplevelsen

– Det gode omdømmet er en konsekvens av mye godt arbeid over veldig lang tid. Alt handler om å skape en god kundeopplevelse, sier Kristin Sætevik, organisasjons- og kommunikasjonsdirektør i FINN.

FINN ble i år målt for første gang i RepTrak Norge, og gikk rett inn på toppen av listen. Nordmenn har varme følelser for FINN, og gir også gode score på mange av de rasjonelle dimensjonene. FINN oppfattes blant annet som en innovativ bedrift, og en god arbeidsplass.

– Vi legger stor vekt på å rekruttere folk som passer inn i vår kultur. Dette er vel så viktig som at de er faglig dyktige, forteller Sætevik.

Selskapets største mål og utfordring er å gjøre alle møter med FINN til gode opplevelser.
– Det er krevende når vi har en så stor brukergruppe som vi har. Både bestemødre og fjortiser skal være fornøyd, forklarer hun. Omdømmescoren på hele 86,5 viser at FINN lykkes godt med det.

Se intervju med Kristin Sætevik på Omdømmedagen