Apeland Er Google Partner

Apeland er Google Partner

Etter en grundig kvalifiseringsprosess, har Apeland nå offisielt status som Google Partner. Det gir flere spennende muligheter for våre kunder.

At Apeland nå er Google Partner vil si at vi følger Googles anbefalte fremgangsmåter, og oppfyller en rekke kvalifiseringskrav Google har til kompetanse, omsetning, aktivitet og resultater. Eller som Google selv sier det: Partner-merket er et stempel som gjør det enkelt for deg som kunde å se at dette er et selskap som er spesielt gode på Googles produkter, og som Google stoler på. De er sunne selskaper med glade kunder – og bruker de metodene som gir best effekt.

Google har flere spennende produkter for annonsering. Det mest kjente er søkeordannonsene, men det er også mulig å kjøpe bannerannonser på alt fra blogger til nettaviser. I tillegg kommer reklamefilm og bannerannonser på YouTube. Den store rekkevidden, kombinert med kraftfulle verktøy for målretting og analyse, gjør deg i stand til å nå rett målgruppe, med rett budskap, til rett tid.

Flere fordeler

I tillegg til at to av våre digitalrådgivere har sertifisert seg i AdWords og Analytics de siste månedene, innebærer også partner-sertifiseringen at vi får tilgang til en rekke fordeler, som kurs, markedsinnsikt og produktoppdateringer. Dette er noe våre kunder vil nyte godt av.

Trenger du hjelp til å komme i gang med Google-annonsering, eller kanskje du ønsker en vurdering av tiltakene du gjør i dag? Ta kontakt med Anna Heumrønningen på 98 00 97 97 eller anna@apeland.no så hjelper vi deg i gang.