
Apeland klatrer i Byråprofil
Apeland klatrer fra 5. til 4. plass i Kampanjes undersøkelse Byråprofil.
Undersøkelsen måler reklamebyråer og PR-byråer, og Apeland er plassert i PR-kategorien. PR-byråene er med for andre år på rad, og det er medlemmer av Kommunikasjonsforeningen som har svart på undersøkelsen.
19 PR-byråer ble målt, 562 respondenter svarte og det ble gjort til sammen 3.387 byråvurderinger. Byråene ble målt på seks ulike kriterier.
Dette ble de fem beste PR-byråene i årets Byråprofil:
- Zynk
- Trigger
- Mørland & Johnsen
- Apeland
- Gambit H&K
– Det er hyggelig å få en god score i Byråprofil, og vi gratulerer vinnerne og alle som har gjort det bra, sier Ole Christian Apeland.
– Jeg skulle gjerne sett at det fantes en egen klasse for byråer som vårt, som arbeider tverrfaglig med analyse, PR og reklame, legger han til.