F.v. Daniel Sellevoll, Henrik Njaa, Sudipa Chakraborty, Ole Christian Apeland

Apeland styrker laget

Apeland fikk tre nye rådgivere om bord før sommeren. Med Henrik Njaa, Daniel Sellevoll og Sudipa Chakraborty på laget, styrker selskapet seg ytterligere på mediehåndtering, digital markedsføring og internasjonal kommunikasjon. Det skal gi enda mer effekt for kundene.

– Kundene våre opplever økt konkurranse og høyere krav til kvalitet, både på budskap og formidling. Sudipa, Henrik og Daniel gjør oss i stand til å forme og fortelle historier som forandrer for flere kunder i flere kanaler. De har allerede bidratt med nye perspektiver, som kundene våre vil få glede av fremover, sier Ole Christian Apeland, administrerende direktør i Apeland.

Digital analyse og strategi

Henrik Njaa (45) har jobbet med alt fra strategi og teknisk utvikling til innholdsproduksjon og spredning i digitale og sosiale kanaler siden 1999, blant annet i BMG Norway, Sony Music, Aschehoug Forlag, Cappelen Damm og Lydbokforlaget. Han har erfaring med blant annet e-handel, nettsider, nyhetsbrev, digitale og sosiale medier, og er særlig sterk på digital analyse og strategi.

Bred mediehåndtering

Daniel Sellevoll (42) kommer fra kommunikasjonsavdelingen i NorgesGruppen. Han har 20 års erfaring fra mediehåndtering både i næringslivet, offentlig forvaltning og miljøbevegelsen. Han har jobbet med kommunikasjon i Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet, som kommunikasjonssjef i Miljøagentene – og er forfatter av «Klimaboka» utgitt på Gyldendal Forlag.

Internasjonal kommunikasjon

Sudipa Chakraborty (35) kommer fra India, der hun blant annet jobbet med kommunikasjonsstrategi og merkevareledelse for ledende IT-selskaper som Microsoft og CGI – og historiefortelling for BBC India. Hun har en mastergrad i engelsk litteratur og journalistikk, og brenner for gode tekster og presentasjoner. Hun vil blant annet bidra med internasjonal innsikt, og å styrke nordmenn som skal presentere på engelsk.