Lær Omdømmebygging Av De Beste

Lær omdømmebygging av de beste

For 14. år på rad måler Apeland og Reputation Institute omdømmet til Norges 50 mest synlige virksomheter. Få resultatene og lær av vinnerne på Omdømmedagen på Latter 20. april.
Les mer
– Alt Handler Om Kundeopplevelsen

– Alt handler om kundeopplevelsen

– Det gode omdømmet er en konsekvens av mye godt arbeid over veldig lang tid. Alt handler om å skape en god kundeopplevelse, sier Kristin Sætevik, organisasjons- og kommunikasjonsdirektør i FINN.
Les mer
Meny Har Bransjens Beste Omdømme

Meny har bransjens beste omdømme

Meny får best score blant dagligvarekjedene i årets store omdømmemåling RepTrak Norge 2015 fra Apeland og Reputation Institute. Meny er nær ”fremragende omdømme” med hele 79,7 poeng av 100 mulige.
Les mer
SAS Til Nye Høyder

SAS til nye høyder

SAS flyr oppover på årets store omdømmemåling fra Apeland og Reputation Institute, og er nær ”fremragende omdømme”. Norwegian henger ikke med.
Les mer
Finn.no Har Norges Beste Omdømme

Finn.no har Norges beste omdømme

Finn.no, Google og Tine får høyest score i årets store omdømmeanalyse RepTrak Norge 2015 fra Apeland og Reputation Institute. Microsoft, Stormberg, Flytoget og Komplett har også fremragende omdømme.
Les mer