Apelands holdningskampanje ”Skoleskyss – fornøyd, presis og trygt til skolen” for Konsentra, ble én av tre nominerte til Gullkorn - Internkommunikasjon.
Kampanjen ”Styrke starter et sted” for Stabburet Leverpostei ble tirsdag hedret i Anfo Effekt. I konkurranse med 60 påmeldte kampanjer i den største klassen, SMART, tok Orkla Foods og Apeland sølvmedalje.
Som ledende på omdømmemålinger tar Apeland sin egen medisin, og måler årlig kundetilfredshet og omdømme. Resultatene fra årets måling viser en gledelig fremgang fra i fjor, både blant kunder og andre relasjoner. Apelands omdømme klassifiseres som fremragende på RepTrak-skalaen.
Kommunikasjonsbyrået Apeland vant prestisjekategorien ”Årets kampanje” i byråkonkurransen Gullkorn i går kveld, med pantekampanjen for Norsk Resirk. Den samme kampanjen ble kåret til ”Årets Gullkorn”.