Kundeopplevelse i 2021 er ofte en venteopplevelse. Og den er ikke god, skriver Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Mens mange nordmenn sliter økonomisk og staten bruker mer penger enn den burde, strør noen offentlige etater millioner i bonus over sine ansatte. Det er lite tillitvekkende, skriver Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Merkevarer må utvikles i takt med tiden. Respekt trumfer tradisjoner, skriver Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Har du vært på sjøen i sommer? Eller kanskje på fjellet? Uansett hvor turene har gått, har du sikkert hatt varder, fyrtårn eller andre merker i det fjerne som har hjulpet deg å sette kursen. Ole Christian Apeland skriver om visjoner i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Skal vi få til det grønne skiftet må vi velge de rette ordene, skriver Ole Christian Apeland i denne kronikken (publisert i Dagens Næringsliv 25.10.19).
Å finne et godt slagord er vanskelig. Å holde på det, synes å være enda vanskeligere. Hvorfor vingler partiene våre i valgene av de viktige ordene?
Det spør Ole Christian Apeland i denne kronikken (publisert i Dagens Næringsliv 06.09.19).
Neil Armstrong tok verdens mest kjente skritt. Men en norsk reklamefilm ville han ikke være med i. Jakten på den perfekte kjendis til reklame kan være krevende, skriver Ole Christian Apeland i denne kronikken (publisert i Dagens Næringsliv 12.07.19).
Varme følelser for det norske er ikke begrenset til nasjonaldagen. 13 av de 16 selskapene med fremragende omdømme i årets store omdømmeundersøkelse er norske, skriver Ole Christian Apeland i denne kronikken (publisert i Dagens Næringsliv 17.05.19).
Flyreiser, store biler og biff er ikke lenger noe å skryte av. Er du opptatt av ditt eget og virksomhetens omdømme, må du vurdere dine handlinger med grønne briller, skriver Ole Christian Apeland - i dette innlegget tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Uansett hva man mener om Senterpartiet: Alle ledere, markedsførere og kommunikasjonsfolk har noe å lære av Trygve Slagsvold Vedum, skriver Ole Christian Apeland i dette innlegget – tidligere publisert i Dagens Næringsliv.