Effekt Smaker Best

Effekt smaker best

– Jeg mener det er et sunnhetstegn for bransjen at vi setter effekt for kunden høyere enn ønsket om å finne på alt selv, skriver adm. direktør Ole Christian Apeland, i dette tilsvaret til Haakon Dahl i Kitchen. Det ble publisert av Kampanje 20. november 2015.
Les mer
Sølv Til Orkla Foods Og Apeland

Sølv til Orkla Foods og Apeland

Kampanjen ”Styrke starter et sted” for Stabburet Leverpostei ble tirsdag hedret i Anfo Effekt. I konkurranse med 60 påmeldte kampanjer i den største klassen, SMART, tok Orkla Foods og Apeland sølvmedalje.
Les mer
Oppskriften På Gull

Oppskriften på gull

I år vant Apeland ”Årets Gullkorn”, den gjeveste prisen i kommunikasjonsbyråenes konkurranse, for arbeidet for Norsk Resirk. Her er oppskriften på suksessen.
Les mer
Sølvguttene Synger Panten Inn

Sølvguttene synger panten inn

Reklamen med Odd Børretzen som panter flasker har for mange blitt en kjær juletradisjon. Etter åtte år på luften er det nå Sølvguttene som skal minne oss på å pante i julen.
Les mer