– Snakk Med – Ikke Til!

– Snakk med – ikke til!

Sarpsborg kommune har kommunal Norges-rekord i antall tilhengere på Facebook. – God dialog med innbyggerne i sosiale medier bygger felles stolthet for kommunen og byen, sa kommunikasjonssjef Pål Nilsen i Sarpsborg kommune på Omdømmedagen.
Les mer
Ruter Er Årets Klatrer

Ruter er Årets klatrer

På få år har Ruter gått fra å være blant virksomhetene med svakest omdømme i Norge til å ha et godt omdømme i befolkningen. Med en solid forbedring fra 2014 til 2015, ble selskapet kåret til Årets klatrer på Omdømmedagen 2015.
Les mer
– Maskiner Vil Overgå Mennesker

– Maskiner vil overgå mennesker

Teknologi og data gjør det mulig å automatisere stadig mer av kundekommunikasjonen. – Snart vil maskinene bli flinkere enn menneskene i å ta gode beslutninger, spår Erik Poppe i Bring.
Les mer
– Vern Om Omdømmet!

– Vern om omdømmet!

– Omdømme er ikke et buzzord, men en verdifull ressurs man må ta vare på, sa professor Peggy Brønn ved Handelshøyskolen BI i på Omdømmedagen.
Les mer
Meny Har Bransjens Beste Omdømme

Meny har bransjens beste omdømme

Meny får best score blant dagligvarekjedene i årets store omdømmemåling RepTrak Norge 2015 fra Apeland og Reputation Institute. Meny er nær ”fremragende omdømme” med hele 79,7 poeng av 100 mulige.
Les mer
SAS Til Nye Høyder

SAS til nye høyder

SAS flyr oppover på årets store omdømmemåling fra Apeland og Reputation Institute, og er nær ”fremragende omdømme”. Norwegian henger ikke med.
Les mer
Finn.no Har Norges Beste Omdømme

Finn.no har Norges beste omdømme

Finn.no, Google og Tine får høyest score i årets store omdømmeanalyse RepTrak Norge 2015 fra Apeland og Reputation Institute. Microsoft, Stormberg, Flytoget og Komplett har også fremragende omdømme.
Les mer