Rema 1000 årets Klatrer Omdømmedagen

– Kunden er vår øverste sjef

Rema 1000 er «Årets klatrer» på RepTrak Norge 2013. Dagligvarekjeden har flyttet seg hele 14 poeng oppover på omdømmelisten.

– Dette er imponerende med tanke på at de operere i et svært konkurranseutsatt marked, sier Knut Kristian Hauger, redaktør i Kampanje.

Rema 1000 er den desidert mest populære dagligvarekjeden i Norge. For første gang rangerer kundene Rema 1000 foran Meny og Coop. Rema 1000 har jobbet systematisk over flere år for å skape butikker som er hyggelige å komme inn i, og der folk finner flere varer enn de gjorde før.
– Vi tror dette skaper det gode omdømmet blant folk. Omdømmemålingen tar vi som en bekreftelse på at kundene har fått en bedre opplevelse i butikkene, sier Martin Klafstad, administrerende direktør i REMA Industrier.