Omdømmedagen RepTrak Norge

Lær omdømmebygging av de beste

For 14. år på rad måler Apeland og Reputation Institute omdømmet til Norges 50 mest synlige virksomheter. Få resultatene og lær av vinnerne på Omdømmedagen på Latter 20. april.

Temaet for Omdømmedagen 2017 er ”Lær av de beste”, og dette er blant godbitene du kan glede deg til i programmet:

  • Resultatene fra den store omdømmeundersøkelsen RepTrak Norge
  • Omdømmevinnernes suksessoppskrifter, og ekspertråd om omdømmebygging
  • Slik skaper du gode følelser
  • Reklamen som virker – og den som kan skade
  • Dagligvarekrigen – rapport fra fronten
  • Er det håp for pressen?

Vi kan friste med innlegg fra Årets omdømmevinner, Årets klatrer og Årets stayer. Resultatene av omdømmemålingen slippes 20. april – samme dag som Omdømmedagen.

I tillegg står disse navnene klare til å lære deg om omdømmebygging og kommunikasjon:

  • Erik Poppe, Kongens nei-regissør
  • Nick Adams, Vice President i Reputation Institute
  • Kjersti Sortland, Budstikka-redaktør og ”Årets redaktør i Oslo og Akershus”
  • Lars Aarønæs, språkekspert og forfatter
  • Eystein Hanssen, kommunikasjonsrådgiver og krimforfatter
  • Christine Calvert, foreleser på Westerdals Oslo ACT og Norges eneste tekstdoktor
  • Svein Larsen, strategisk rådgiver i Futatsu Industries
  • Jan Morten Drange, administrerende direktør i ANFO
  • Ole Christian Apeland, administrerende direktør i Apeland

Det blir også frisk debatt med kommunikasjonstoppene i dagligvarebransjen: Bjørn Takle Friis (Coop), Mette Fossum (REMA 1000), Per Roskifte (NorgesGruppen) og Odd Gisholt (Institutt for marketing).

Se hele programmet, og meld deg på Omdømmedagen på Latter 20. april!