Tid For Historier

Tid for historier

Ingenting har større kraft enn gode historier. Finn dem og bruk dem, skriver Ole Christian Apeland i denne kronikken tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Les mer
Alt Blir Ikke Bra

Alt blir ikke bra

Pandemien vil forandre næringslivet for alltid. Alt blir ikke bra. Det skrier Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Les mer
ANFO Vil Hjelpe Kommunikasjonsfolk Som Annonserer

ANFO vil hjelpe kommunikasjonsfolk som annonserer

ANFO Annonsørforeningen lanserer nettverket ANFO Mini sammen med Apeland. – Sosiale medier har gjort kommunikasjonsfolk til annonsører. Vi skal hjelpe dem å få mest mulig for pengene sine, sier administrerende direktør Jan Morten Drange i ANFO.
Les mer
Forkledd Lykke

Forkledd lykke

Kommer vi til å se på pandemien som det beste som har skjedd oss? Det spør Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Les mer
Frida Blomgren Til Apeland

Frida Blomgren til Apeland

Frida Blomgren får ansvaret for kommunikasjon med politikere og myndigheter hos Apeland. Hun har drevet egen virksomhet siden hun gikk av som statssekretær i Kulturdepartementet i fjor.
Les mer
Maria Nakken Fra GK Til Apeland

Maria Nakken fra GK til Apeland

Maria Nakken er ansatt som seniorrådgiver i Apeland, der hun skal arbeide med strategisk historiefortelling og mediekontakt. Hun kommer fra stillingen som seniorrådgiver og juniorpartner i Geelmuyden Kiese.
Les mer
Gi Meg En Venteopplevelse

Gi meg en venteopplevelse

Kundeopplevelse i 2021 er ofte en venteopplevelse. Og den er ikke god, skriver Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Les mer