Maria Nakken Fra GK Til Apeland

Maria Nakken fra GK til Apeland

Maria Nakken er ansatt som seniorrådgiver i Apeland, der hun skal arbeide med strategisk historiefortelling og mediekontakt. Hun kommer fra stillingen som seniorrådgiver og juniorpartner i Geelmuyden Kiese.
Les mer
Gi Meg En Venteopplevelse

Gi meg en venteopplevelse

Kundeopplevelse i 2021 er ofte en venteopplevelse. Og den er ikke god, skriver Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Les mer
Usmakelig Bonusfest

Usmakelig bonusfest

Mens mange nordmenn sliter økonomisk og staten bruker mer penger enn den burde, strør noen offentlige etater millioner i bonus over sine ansatte. Det er lite tillitvekkende, skriver Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Les mer
Amanda Bostad Til Apeland

Amanda Bostad til Apeland

Apeland styrker kompetansen på digital analyse og rådgivning. Amanda Bostad er ansatt som rådgiver i selskapets digitale avdeling. Hun kommer fra mediebyrået PHD. Amanda vil gi Apelands oppdragsgivere økt effekt i digitale kanaler.
Les mer
Farvel, Onkel Ben

Farvel, onkel Ben

Merkevarer må utvikles i takt med tiden. Respekt trumfer tradisjoner, skriver Ole Christian Apeland i dette innlegget, tidligere publisert i Dagens Næringsliv.
Les mer
Marianne Nipe Til Apeland

Marianne Nipe til Apeland

Apeland styrker kompetansen på innsikt og markedsanalyse. Marianne Nipe (44) er ansatt som seniorrådgiver i selskapet. Hun kommer fra analysebyrået Advicia. Marianne vil bidra til at Apelands oppdragsgivere forstår sine målgrupper enda bedre.
Les mer
Slett Byråkratenes Tinder

Slett byråkratenes Tinder

Politikerne som vil utvikle næringslivet bør starte med å forandre offentlige anbudsprosesser, skriver Ole Christian Apeland i denne kronikken (publisert i Dagens Næringsliv 04.09.2020).
Les mer
IKEA Fikk Omdømmediplom I Butikken

IKEA fikk omdømmediplom i butikken

– Vi setter utrolig stor pris på at alle våre medarbeidere, og også kundene, har vært med på å løfte oss til toppen av pallen, sa kommunikasjonssjef Helene Løken da hun mottok beviset for at IKEA har Norges beste omdømme.
Les mer
TINE Fikk Omdømmediplom I Fjøset

TINE fikk omdømmediplom i fjøset

– Vi lever av tillit. Omdømmet er på en måte grunnkapitalen i en bedrift som TINE. Tillit til matvarene våre, virksomheten vår og den jobben vi gjør. Så dette er en høythengende pris for oss.
Les mer