Effekt Smaker Best

Effekt smaker best

– Jeg mener det er et sunnhetstegn for bransjen at vi setter effekt for kunden høyere enn ønsket om å finne på alt selv, skriver adm. direktør Ole Christian Apeland, i dette tilsvaret til Haakon Dahl i Kitchen. Det ble publisert av Kampanje 20. november 2015.
Les mer
– Ta Sosiale Medier På Alvor!

– Ta sosiale medier på alvor!

Sosiale medier er for lengst ferdig med puberteten, og å være klassens klovn. Kanalen fortjener å bli tatt på alvor, og målrettet arbeid gir resultater. Digitalavdelingen i Apeland har vært på konferanse i Berlin, og oppsummerer hovedpoengene her.
Les mer
Visuell Annonsering

Visuell annonsering

Etter en begrenset testperiode åpner Instagram 30. september for annonsering i 30 nye land, inkludert Norge. Bør du gripe muligheten? Anna Heumrønningen i Apeland gir gode råd.
Les mer
Fokuser På Kunden

Fokuser på kunden

Google er navnet i den digitale økonomien, der moderne, nettbaserte selskaper som Uber og Airbnb dunker ut gamle kjemper. Hvordan mener Jan Grønbech i Google Norge at vi bør møte disse endringene?
Les mer
– Alt Handler Om Kundeopplevelsen

– Alt handler om kundeopplevelsen

– Det gode omdømmet er en konsekvens av mye godt arbeid over veldig lang tid. Alt handler om å skape en god kundeopplevelse, sier Kristin Sætevik, organisasjons- og kommunikasjonsdirektør i FINN.
Les mer