– Ta Sosiale Medier På Alvor!

– Ta sosiale medier på alvor!

Sosiale medier er for lengst ferdig med puberteten, og å være klassens klovn. Kanalen fortjener å bli tatt på alvor, og målrettet arbeid gir resultater. Digitalavdelingen i Apeland har vært på konferanse i Berlin, og oppsummerer hovedpoengene her.
Les mer
Visuell Annonsering

Visuell annonsering

Etter en begrenset testperiode åpner Instagram 30. september for annonsering i 30 nye land, inkludert Norge. Bør du gripe muligheten? Anna Heumrønningen i Apeland gir gode råd.
Les mer
Fokuser På Kunden

Fokuser på kunden

Google er navnet i den digitale økonomien, der moderne, nettbaserte selskaper som Uber og Airbnb dunker ut gamle kjemper. Hvordan mener Jan Grønbech i Google Norge at vi bør møte disse endringene?
Les mer
– Alt Handler Om Kundeopplevelsen

– Alt handler om kundeopplevelsen

– Det gode omdømmet er en konsekvens av mye godt arbeid over veldig lang tid. Alt handler om å skape en god kundeopplevelse, sier Kristin Sætevik, organisasjons- og kommunikasjonsdirektør i FINN.
Les mer
Hva Er En Algoritme?

Hva er en algoritme?

Den digitale opplevelsen av selskaper betyr stadig mer for omdømmet. Og algoritmer betyr mye for hvordan gode digitale opplevelser skapes. Men hva er egentlig en algoritme?
Les mer