Omdømmebygging I Sosiale Medier

Omdømmebygging i sosiale medier

– De fleste norske virksomheter vet at de bør være tilstede i sosiale medier. Men selv om mange er flinke til å lage engasjerende innhold, har flere mye å hente på å jobbe mer strategisk med omdømmebygging i kanalen, sier Anna Heumrønningen i Apeland.
Les mer
Freia Har Norges Beste Omdømme

Freia har Norges beste omdømme

Freia har det beste omdømmet i Norge, mens DNB øker mest. Det er noen av funnene i den store omdømmemålingen RepTrak Norge, som gjennomføres av Apeland og Reputation Institute.
Les mer
Finn Til Topps Igjen?

Finn til topps igjen?

I 2017 ble Finn.no kåret til bedriften med best omdømme i Norge, for tredje år på rad. Også i år er selskapet på nominasjonslisten. På Omdømmedagen 26. april blir det kjent om Finn.no beholder tronen.
Les mer
Rebecca Goodchild Leder For Ny Satsing

Rebecca Goodchild leder for ny satsing

Rebecca Goodchild (27) er ansatt i Apeland. Der skal hun lede en ny faggruppe, som vil arbeide med kommunikasjon mot ungdom og unge voksne. Rebecca kommer fra JCPR, hvor hun har vært partner og rådgiver.
Les mer
Har Droppet Sugerør På Skipene

Har droppet sugerør på skipene

– Vi kan ikke bare si at vi er opptatt av miljøet, vi må vise det, sier kommunikasjonsdirektøren i Hurtigruten. Selskapet har erklært krig mot plast og fjernet alle sugerør.
Les mer
– Alle Skal Jobbe ”Finnsk”

– Alle skal jobbe ”Finnsk”

Alle Finn.no-ansatte kjenner selskapets verdier og vet at de er medansvarlig for selskapets omdømme. Dette har bidratt til at Finn.no har gått til topps i RepTrak tre år på rad.
Les mer