Byråprofil 2015

Pallplassering i Byråprofil

Apeland rykker et hakk opp fra i fjor, og kaprer en tredjeplass på listen over Årets PR-byrå i Byråprofil 2015.

– Det er hyggelig å være på pallen i Byråprofil sammen med Trigger og Zynk, som begge er meget gode byråer. Men generelt er vi mer opptatt av kundenes resultater enn av våre egne. Da betyr årets sølv i Anfo Effekt for Stabburet og Gullkorn i markedskommunikasjon for Airbnb veldig mye. Begge disse konkurransene belønner effekt, og det er det alt handler om. «Historier som forandrer» er det vi lover kundene våre, og vi må aldri glemme at det er det vi lever for og av, sier adm. direktør Ole Christian Apeland i Apeland.

Om Byråprofil

Byråprofil er en årlig, nettbasert undersøkelse gjennomført av TNS Gallup og Kampanje. Kåringen av Årets PR-byrå baserer seg på svar fra Kommunikasjonsforeningens medlemmer, og tar hensyn til både byråenes omdømme og kjennskap i markedet. 24 PR-byråer ble vurdert i årets undersøkelse.