Vinner Andrea Jurs (til Høyre) Sammen Med Sine Kollegaer Tone Finstad Og Sanjin Pekusic. 
Vinner Andrea Jurs (til høyre) sammen med sine kollegaer Tone Finstad og Sanjin Pekusic. 

Vinner av en halv dag med Apeland

Som sponsor for Social Media Days 2015, var Apeland tilstede med stand. Alle som var innom kunne dele sitt beste kommunikasjonstips for 2015 – og vinne en dag med en rådgiver. Og vinneren er…

Det var vanskelig å velge en vinner i bunken med gode råd. Etter en diskusjonsrunde over tre finalister, fant juryens valg ned på et enkelt, godt råd fra Andrea Jurs, som jobber hos Fjellinjen: ”Vær enkel og hjelpsom”. Andrea kunne vinne en halv dag med enten en strategisk rådgiver, en rådgiver innen mediekontakt, digital rådgiver, analytiker, designer, filmregissør eller fotograf hos Apeland.

Flere muligheter

– Andrea ble veldig glad for å vinne! Hun hadde håpet på å vinne en halv dag med en digital rådgiver, og nå skal hun diskutere med sjefen sin hvordan premien skal brukes. Et alternativ kan være at vi holder en workshop hvor vi ser nærmere på hva de kan gjøre bedre i digitale kanaler, forteller Anna Heumrønningen, leder for digitalavdelingen i Apeland.

I tillegg til en halv dag med en rådgiver, får Andrea to dagspass til valgfri dag på musikkfestivalen Norwegian Wood i juni. Både litt fag og litt fest å glede seg til, med andre ord!

Ellen Paulsen

Ellen er en erfaren rådgiver, som har arbeidet med de fleste av våre største kommunikasjonskampanjer gjennom mange år. Hun jobber strukturert og målrettet med å finne gode løsninger for små og store utfordringer, og sikrer at helhetlige kampanjer tas systematisk ut i alle kanaler. De siste årene har hun jobbet spesielt med digitale og sosiale kanaler.