Ole Christian Apeland, Administrerende Direktør I Kommunikasjonsbyrået Apeland

Business as unusual

Koronaviruset tvinger oss alle til å tenke nytt. Apeland leverer som vanlig, men har ikke fysiske møter.

Som mange andre, jobber vi hjemmefra med digitale hjelpemidler. Alle som trenger hjelp, får det. Kontakt din faste rådgiver, eller en annen du finner her.

Apeland hjelper virksomheter med å håndtere utfordringer i den nye koronahverdagen, og bidrar til god intern og ekstern kommunikasjon. I tillegg bistår rådgiverne bedrifter som ser gode muligheter for omdømme- og merkevarebygging.

– Denne uvanlige tilstanden gir mange ulemper, men byr også på muligheter. Folk bruker mer tid på tradisjonelle og sosiale medier, og bedriftene kan bruke anledningen til å fortelle gode historier og vise hva de står for. Dessuten kan en hverdag uten møter gjøre det enklere å gjennomføre forbedringsprosjekter, sier Ole Christian Apeland.

Han trekker fram oppgradering av nettsider, presentasjoner og annet materiell som viktige oppgaver som godt kan løses fra hjemmekontoret.

– Dette kan også være anledningen til å skrive kronikken eller talen du har tenkt på lenge, men aldri har fått tid til å lage, oppfordrer Apeland-sjefen.