Dette er noen av spørsmålene du får svar på i Digitalt Forum, Apelands utviklingsprogram for digital kommunikasjon. Sammen mer våre eksperter og andre i samme situasjon som deg lærer du å skape mer effekt – og vise det.
- Fullverdige digitale samlinger i tillegg til de fysiske gir deg stor fleksibilitet.
- Små grupper med felles utfordringer.
- Program tilpasset dine ønsker og din erfaring.
Digitalt Forum har vært en suksess siden 2017. Deltakerne blir løpende oppdatert på utviklingen i de digitale kanalene, og sparrer med hverandre og oss for å finne de beste løsningene. Vi har grupper for ulike typer virksomheter:
- Kommersielle virksomheter som selger til forbrukere (B2C)
- Kommersielle virksomheter som selger til virksomheter (B2B)
- Ikke-kommersielle virksomheter (offentlig virksomhet og organisasjoner)
Gruppene har rullerende opptak. Du kan kombinere fysiske og digitale samlinger. Programmet koster 9 850 koner per år. Våre deltakere setter særlig pris på:
- Løpende oppdatering om nyheter i alle digitale kanaler.
- Hjelp til å velge rett strategi, skape effekt og dokumentere den.
- Grep for å få mer effekt igjen for tiden og pengene du bruker.
Vil du jobbe smartere og få mer effekt av det du gjør i digitale kanaler? Kontakt oss i dag for å høre mer om Digitalt Forum!
I Digitalt Forum treffer man likesinnede som man kan diskutere og rådføre seg med på konkrete problemstillinger, med svært kompetente folk i ledelsen. Dette erstatter markedsavdelingen jeg tidligere savnet, og kan ikke engang sammenlignes med å gå et kurs!
Frank Skovrand, kontorsjef i Barnehagenett AS
Praktisk informasjon:
- Fem samlinger på to og en halv time og to seminarer på en og en halv time per år.
- Det er løpende opptak, og kostnad løper fra din første samling. *
- Pris: 9 850,- per år.
- Hvor: Fysisk i Oslo Sentrum eller digitalt via Teams.
- Samlingene ledes av Anna Heumrønningen, Amanda Bostad og Lars Evensen Volden.
- *Om du ikke skulle ønske å fortsette etter første samling, kan du kostnadsfritt melde deg av.
Vil du bli med i Digitalt Forum?
Ta kontakt med Amanda for mer informasjon og påmelding.