IKEA Fikk Omdømmediplom I Butikken

IKEA fikk omdømmediplom i butikken

– Vi setter utrolig stor pris på at alle våre medarbeidere, og også kundene, har vært med på å løfte oss til toppen av pallen, sa kommunikasjonssjef Helene Løken da hun mottok beviset for at IKEA har Norges beste omdømme.
Les mer
TINE Fikk Omdømmediplom I Fjøset

TINE fikk omdømmediplom i fjøset

– Vi lever av tillit. Omdømmet er på en måte grunnkapitalen i en bedrift som TINE. Tillit til matvarene våre, virksomheten vår og den jobben vi gjør. Så dette er en høythengende pris for oss.
Les mer
– Omdømmet Avgjør Om Produktene Våre Velges

– Omdømmet avgjør om produktene våre velges

Årets omdømmevinner, Årets klatrer og Årets grønne selskap er alle enige om én ting: De ansatte er avgjørende for selskapers omdømme. – Norske melkebønder og TINE-ansatte sikrer at vi leverer kvalitet hver dag. Det er det som gjør at kundene velger oss, sier Gunnar Hovland, konserndirektør i TINE.
Les mer
Godt Omdømme Skaper Støtte

Godt omdømme skaper støtte

– Omdømmet er virksomhetens viktigste verdi, fordi det påvirker folks velvilje og støtte. Jo bedre omdømme du har, jo flere vil handle hos deg og anbefale deg, sa Ole Christian Apeland på Omdømmedagen.
Les mer
Belastende å Være I Medienes Søkelys

Belastende å være i medienes søkelys

Å figurere på avisenes forsider, i radio- og TV-sendinger og sosiale medier er belastende, og får dramatiske konsekvenser for de involverte. Hvordan kan du best støtte mennesker som opplever mediepress? Fanny Duckert ved Universitetet i Oslo var på Omdømmedagen for å gi oss svaret.
Les mer
Hvordan Bli Elsket Av De Unge?

Hvordan bli elsket av de unge?

Mange virksomheter frykter de yngre målgruppene, samtidig som disse blir stadig viktigere å nå. De unge oppleves som komplekse og illojale mot merkevarer, men er det virkelig slik? På Omdømmedagen 2018 ga Rebecca Goodchild i Apeland gode råd for hvordan din virksomhet kan bli elsket av de unge.
Les mer