
VERKTØY SOM VIRKER: Apeland gir virksomheter mer effekt av kommunikasjon og skaper historier som forandrer. – Dette er en app for våre venner, som gjør det enklere å få effekt av Arendalsuka, sier (f.v.) Aase Grude Guttormsen, David Berg Skibenes og Oscar Apeland. Foto: Katrine Lunke
Nyhet 08.08.2025
Har laget app til Arendalsuka
Digital gruppe hos Apeland har laget en app som gjør det enkelt å se og sortere programmet for Arendalsuka.
– Appen ble laget for internt bruk, men vi har fått så mye respons at vi vil dele med alle som skal til Arendal, sier digital rådgiver Aase Grude Guttormsen, som selv er fra sørlandsbyen.
I tillegg til en fullstendig programoversikt viser appen også topplister fra Traction, Apelands analyseverktøy for omdømme, merkevarer og kommunikasjon.
– Apeland-appen gjør det lett å sjekke resultater fra Traction-målinger på farta. I tillegg har den en praktisk uoffisiell planlegger for Arendalsuka for å gjøre det lett å holde oversikten underveis uavhengig av mobildekning, sier Guttormsen.
Appen, som heter Apeland, ble laget for internt bruk, men kan fritt lastes ned fra App Store.