Ulrica er en erfaren kommunikasjonsrådgiver og markedsfører, med ekspertise innen analyse, strategi og gjennomføring av alle typer kommunikasjonstiltak. Hun behersker samspillet mellom markedsføring og kommunikasjon, og bidrar til helhetlige løsninger som skaper verdi og bygger omdømme.

Hun begynte i Apeland i 2025, etter nesten 14 år som direktør for marked og kommunikasjon i Norges Automobil-Forbund (NAF). I løpet av denne tiden var hun kunde av Apeland – en erfaring som gir henne et unikt perspektiv i rådgiverrollen. Hun har også bakgrunn fra selskaper som Nordea, Telenor og Hewlett-Packard.

Ulrica har en bachelorgrad i internasjonal markedsføring fra Handelshøyskolen BI. I tillegg har hun studert journalistikk og bærekraftig forretningsstrategi ved Norges Handelshøyskole.

Ulrica er født og delvis oppvokst i Sverige – og i likhet med mange andre svensker er hun forelsket i golfsporten. Dessverre tyder mye på at golfen ikke har de samme følelsene tilbake, for handicapnivået hennes er ikke mye å skryte av.

Motta nyhetsbrev fra Apeland

Noen få ganger i året sender vi ut nyheter og informasjon om seminarer og fagdager. Meld deg på listen.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.