Lær Omdømmebygging Av De Beste

Lær omdømmebygging av de beste

For 14. år på rad måler Apeland og Reputation Institute omdømmet til Norges 50 mest synlige virksomheter. Få resultatene og lær av vinnerne på Omdømmedagen på Latter 20. april.
Les mer
Merkevaren Trump

Merkevaren Trump

Det siste året er vi blitt bedre kjent med Donald Trump. Ikke bare som tøff sjef på realityshow, men også som politiker på talerstolen og i garderoben med gutta. Er det fortsatt greit å reise rundt med en liten sjampoflaske med påskriften «Trump» i toalettmappen, spør adm. direktør Ole Christian Apeland, i dette innlegget publisert av DN Etterbørs.
Les mer
Fokuser På Kunden

Fokuser på kunden

Google er navnet i den digitale økonomien, der moderne, nettbaserte selskaper som Uber og Airbnb dunker ut gamle kjemper. Hvordan mener Jan Grønbech i Google Norge at vi bør møte disse endringene?
Les mer
– Alt Handler Om Kundeopplevelsen

– Alt handler om kundeopplevelsen

– Det gode omdømmet er en konsekvens av mye godt arbeid over veldig lang tid. Alt handler om å skape en god kundeopplevelse, sier Kristin Sætevik, organisasjons- og kommunikasjonsdirektør i FINN.
Les mer
Hva Er En Algoritme?

Hva er en algoritme?

Den digitale opplevelsen av selskaper betyr stadig mer for omdømmet. Og algoritmer betyr mye for hvordan gode digitale opplevelser skapes. Men hva er egentlig en algoritme?
Les mer