amp template

Omdømmedagen

Lær av de beste! 

Omdømmedagen er årets viktigste fagdag for alle som vil styrke sin virksomhets omdømme. Dyktige kommunikatører fra mange av Norges beste virksomheter gir deg nyttige tips og inspirasjon!

Omdømmedagen 2018 ble arrangert 26. april på Latter.

Måling setter tall på omdømmet

Freia har Norges beste omdømme

Freia har det beste omdømmet i Norge, mens DNB øker mest. Det er noen av funnene i den store omdømmemålingen RepTrak Norge, som gjennomføres av Apeland og Reputation Institute.

Godt omdømme skaper støtte

Godt omdømme skaper støtte

– Omdømmet er virksomhetens viktigste verdi, fordi det påvirker folks velvilje og støtte. Jo bedre omdømme du har, jo flere vil handle hos deg og anbefale deg, sa Ole Christian Apeland på Omdømmedagen.

Omdømmevinnernes suksessoppskrifter

Omdømmevinnernes suksessoppskrifter

Resultatene fra RepTrak Norge 2018 viser at Freia har Norges beste omdømme, DNB er årets klatrer, mens Stormberg er årets stayer – og har vist seg å holde et solid omdømme over tid. Men hvordan jobber vinnerne for å sikre seg et godt omdømme?

Omdømmebygging gjennom ørene

Omdømmebygging gjennom ørene

Podcast fra Omdømmedagen 2018! Hør Hans-Petter Nygaard-Hansen fra Mediapuls, Hege Rognlien fra TINE, Per Roskifte fra NorgesGruppen ASA og Andreas Bryn Edesberg fra Deloitte Norge diskutere hvordan podcast kan bidra til å styrke virksomhetens omdømme.

Gjør internjobben når du skal skifte ham

Gjør internjobben når du skal skifte ham

Å skifte selskapsnavn er ingen enkel affære. Representanter fra Sbanken, Telia, Circle K og Days Like This delte sine erfaringer på Omdømmedagen. Selv om de hadde ulikt utgangspunkt for navnebyttene, hadde de alle ett klart råd til lytterne: Gjør en god jobb internt!

Hvordan bli elsket av de unge?

Hvordan bli elsket av de unge?

Mange virksomheter frykter de yngre målgruppene, samtidig som disse blir stadig viktigere å nå. De unge oppleves som komplekse og illojale mot merkevarer, men er det virkelig slik? 

Belastende å være i medienes søkelys

Belastende å være i medienes søkelys

Å figurere på avisenes forsider, i radio- og TV-sendinger og sosiale medier er belastende, og får dramatiske konsekvenser for de involverte. Hvordan kan du best støtte mennesker som opplever mediepress? Fanny Duckert ved Universitetet i Oslo var på Omdømmedagen for å gi oss svaret.

Omdømmebygging i sosiale medier

Omdømmebygging i sosiale medier

– De fleste norske virksomheter vet at de bør være tilstede i sosiale medier. Men selv om mange er flinke til å lage engasjerende innhold, har flere mye å hente på å jobbe mer strategisk med omdømmebygging i kanalen, sier Anna Heumrønningen i Apeland.

Omdømmedagen 2019 arrangeres om:

25. april 2019

Hold deg oppdatert

Registrer deg for informasjon om Omdømmedagen 2019.


E-postadressen blir kun benyttet til å sende nyhetsbrev, og du kan når som helst melde deg av.
Du samtykker til dette ved å klikke "send inn" over.
Se også vår personvernserklæring.

© Copyright 2018 Apeland - All Rights Reserved